Nejlepší banka
Nejlepší pojišťovna Nejlepší banka
1.11.2017

Nejlepší bankou je ČSOB, mezi pojišťovnami vítězí Česká pojišťovna a ČSOB Pojišťovna

Československá obchodní banka se po loňském druhém místě vyhoupla na první příčku a stala se Nejlepší bankou 2017. Neživotnímu pojištění vévodí Česká pojišťovna, životnímu ČSOB Pojišťovna. O vítězích výzkumu Nejlepší banka 2017 a Nejlepší pojišťovna 2017 rozhodly stovky kritérií z pohledu klienta a téměř třicet ekonomických ukazatelů. Partnery výzkumu, který zpracovává analytická agentura Datank, jsou IBM Česká republika a PwC Česká republika. více
1.11.2017

Spolupráce bank a pojišťoven s fintechem se vyplatí oběma stranám

Odlišný svět bankovních a pojišťovacích institucí na jedné straně a inovativních českých fintechových společností na straně druhé si může být vzájemně prospěšný. To je hlavní motto, které by mohlo shrnout závěry úspěšné konference, která se včera uskutečnila v rámci slavnostního vyhlášení výsledků výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna. více
31.10.2017

Životní pojištění je zase o něco výhodnější. U neživotního pojištění se vyplatí důkladně si zmapovat trh

V rámci výzkumu Nejlepší pojišťovna 2017 srovnávala analytická agentura Datank, která za výzkumem stojí, ceny životního a neživotního pojištění. Na modelových situacích porovnala, kolik lidé zaplatí za investiční a rizikové životní pojištění, pojištění nemovitosti, domácnosti a pojištění vozidla. více
30.10.2017

Pohled odborníka: Ve srovnání s nejvyspělejšími zeměmi na světě jsou tuzemské pojišťovny technologicky poměrně na výši

Jak je na tom pojišťovací segment z pohledu technologií a v jakých oblastech se může úspěšně rozvíjet. Nejen na to jsme se u příležitosti zveřejnění dílčích výsledků výzkumu Nejlepší pojišťovna 2017 zeptali odborníka na finanční sektor společnosti IBM Česká republika Jaroslava Peyerla. více
26.10.2017

V on-line službách jsou banky vyrovnané. Rozdíly zůstávají především v elektronické nabídce produktů

Většina lidí dává při správě peněz, které mají uložené v bankách, přednost rychlosti a pohodlnosti. K tomu je on-line bankovnictví ideální a bankám navíc snižuje náklady. Analytická agentura Datank v rámci výzkumu Nejlepší banka 2017 zjišťovala, které bankovní produkty a služby je možné zřizovat elektronicky a v jakých případech se to stále neobejde bez přímého kontaktu na pobočce. více
16.10.2017

Poplatky za běžný účet klesají. Osobní kontakt na pobočce už nemá být pro klienta finanční nevýhodou

Běžný účet stojí oproti loňsku méně ve většině bank. Výhodnější podmínky bankovní domy nabízejí i náročnějším klientům. Analytici agentury Datank vyhodnotili poplatky za běžný účet pro šest typů klientů se specifickým chováním. více
16.10.2017

Kulatý stůl Hospodářských novin – Digitální revoluce v pojišťovnictví

Tradiční pojišťovnictví čeká v následujících letech zásadní proměna, za níž bude stát nástup nejnovějších technologií. Ty podle odborníků nepřinesou pouze technické inovace, ale také zcela nové služby a produkty. V rámci výzkumu Nejlepší banka 2017 a Nejlepší pojišťovna 2017 proběhla debata, co změny v českých pojišťovnách přinesou. více
15.10.2017

Pohled odborníka: Siréna sanitky finanční gramotnosti kvílí již hodně dlouhou dobu

Jak se dívá na vývoj úrokových sazeb a na poplatky spojené s vedením běžného účtu, na to jsme se u příležitosti zveřejnění dílčích výsledků výzkumu Nejlepší banky 2017 zeptali FSS Business Architect společnosti IBM ČR Otto Hartvich. více

Partneři: Vyhlašovatel:
IBM pwc Hospodářské noviny
Odborní partneři:
Česká bankovní asociace Česká bankovní asociace