Nejlepší banka
Nejlepší pojišťovna Nejlepší banka
30.5.2017 |

Bankovní produkty v roce 2017 - v čem chtějí banky vynikat a konkurovat ostatním?

Jak se postupně mění nabídka bankovních produktů? Jakým směrem kráčejí nové banky a jak se odlišují od zavedených hráčů na trhu? Odpověď na uvedené otázky se pokouší najít agentura Datank, která v rámci každoroční analýzy Nejlepší banka, Nejlepší pojišťovna hodnotí celkem 56 bankovních produktů a 32 služeb, které bankovní domy v České republice nabízejí. Novinkou v hodnocení jsou offsetové hypotéky. více
29.5.2017 |

Startuje online hlasování o Bankovního inovátora 2017

Rozvoj bank je stále více spojen s technologiemi. Je to zřejmé při pohledu na letošní nominace, z nichž veřejnost vybere nejužitečnější novinku v nabídce bankovních domů. Rozvoj technologií se zrychluje a jde o to, která z bank toho nejlépe využije a usnadní svým klientům a potenciálním zákazníkům přístup ke službám a produktům. O tom, komu se to podařilo nejvíce, může veřejnost hlasovat do 12. června 2017 na www.nejbanka.cz. více
24.5.2017 |

Produkty a služby v bankovním sektoru jsou stabilní, nové banky se nesnaží konkurovat šířkou nabídky

Analýza agentury Datank hodnotí celkem 56 bankovních produktů a 32 služeb, které bankovní domy v České republice nabízejí. Novinkou v hodnocení jsou offsetové hypotéky. Pokud klient žádá specifický produkt, musí počítat s tím, že bez znalosti trhu může dlouho hledat. více
23.5.2017 |

O NEJLEPŠÍHO INOVÁTORA SE UTKÁ OSM BANK

Stále větší tlak na úspory a hrozba nové konkurence nutí banky k rychlejší digitalizaci. Už od ledna příštího roku by měly na základě evropské směrnice vpustit do oblasti platebních služeb i jiné hráče. Ti pak budou moci zákazníkům nabízet například aplikace, pomocí nichž bude možné ovládat účty v několika různých bankách z jediného místa a zadávat přes ně i platební příkazy. Má jít o jednu z největších změn bankovnictví, kterou se EU snaží zvýšit konkurenci ve finančních službách. více
23.5.2017 |

Který produkt se stane vítězem soutěže o nejlepšího bankovního inovátora?

Stávající banky chtějí mít před konkurencí náskok, a tak vylepšují nejen samotné produkty, ale také služby klientům. Snaha představit nejzajímavější nejen technologické novinky je vidět i na účastnících ankety Bankovní inovátor, která je samostatnou kategorií výzkumu Ceny Hospodářských novin Nejlepší banka 2017. O jejím vítězi rozhoduje internetové hlasování veřejnosti, které se uskuteční od 23. května do 12. června. více
8.9.2016 |

VÍTĚZSTVÍ PATŘÍ RAIFFEISENBANK, ČESKÉ POJIŠŤOVNĚ A KOOPERATIVĚ

Osmý ročník soutěže Nejlepší banka ovládla Raiffeisenbank, která letos na prvním místě vystřídala ČSOB. Kromě absolutního vítězství se stala navíc i klientsky nejpříznivější bankou. V této kategorii tak obhájila svoje prvenství z minulého roku. více
7.9.2016 |

Hospodářské noviny ocenily nejlepší banky a pojišťovny

Nejlepší bankou ceny Hospodářských novin je letos Raiffeisenbank, která zároveň zvítězila v hodnocení klientsky nejpřívětivější banky. V osmém ročníku soutěže si cenu Nejlepší životní pojišťovna odnesla Česká pojišťovna. Mezi neživotními pojišťovnami kralovala Kooperativa. více
7.9.2016 |

Výzkum: Nejlepší bankou je Raiffeisenbank

Raiffeisenbank se stala nejlepší bankou roku 2016, loni byla třetí. Životnímu pojištění kraluje Česká pojišťovna, neživotnímu Kooperativa pojišťovna. více
6.9.2016 |

Nejlepší bankou roku je Raiffeisenbank, dvěma vítěznými pojišťovnami jsou Česká pojišťovna a Kooperativa

Soutěž Nejlepší banka ovládla Raiffeisenbank, která letos na prvním místě vystřídala ČSOB. Mezi pojišťovnami si cenu Hospodářských novin za rok 2016 odnesly Česká pojišťovna v kategorii životního pojištění a Kooperativa v neživotním pojištění. více
6.9.2016 |

Známe nejlepší banku a pojišťovnu roku. Projděte si výsledky soutěže

Osmý ročník soutěže Hospodářských novin nazvané Nejlepší banka ovládla Raiffeisenbank, která letos na prvním místě vystřídala ČSOB. Kromě absolutního vítězství se stala navíc i klientsky nejpříznivější bankou - v této kategorii obhájila prvenství z loňského roku. více
6.9.2016 |

Soutěž: Nejlepší banka a pojišťovna mají nové vítěze

Raiffeisenbank se stala Nejlepší bankou roku 2016, loni byla třetí. Životnímu pojištění kraluje Česká pojišťovna, neživotnímu Kooperativa pojišťovna. více
6.9.2016 |

Konec nadvlády ČSOB. Nejlepší bankou roku je Raiffeinsenbank

Raiffeisenbank se stala Nejlepší bankou roku 2016, loni byla třetí. Životnímu pojištění kraluje Česká pojišťovna, neživotnímu Kooperativa pojišťovna. více
6.9.2016 |

Úrokové sazby u hypoték a účelových úvěrů dále klesají

To, že úrokové sazby jsou v poslední době hodně nízko, všichni víme. Podobné je to i u neúčelových úvěrů. Se špatnou platební historií to ale nebudete mít tak jednoduché. Vyplynulo to z výzkumu agentury Datank. více
5.9.2016 |

Nová hypotéka? Ukažte, že umíte spořit

Na žadatele o hypotéky se chystá přísnější metr. Odborníci se vzácně shodují v tom, že je to v pořádku. více
25.8.2016 |

Jak poklesly za rok úrokové sazby u půjček a hypoték? Které banky letos nabízejí nejnižší RPSN?

Většina bank nabízí letos lepší úrokové sazby u úvěrových produktů. A to jak u hypoték, tak u neúčelových úvěrů. Pozor si však musíte dát třeba na platební historii. více
23.8.2016 |

Nabídky pojišťoven se finančně liší. Výhodné havarijní pojištění zřídíte přes web, životní pojištění řešte na pobočce

Nabídky pojišťoven se ve většině případů hodně liší. Kvůli životnímu pojištění se vyplatí navštívit pobočku nebo specializovaného poradce, havarijní pojistku může člověk bezpečně vyřešit z domova. více
22.8.2016 |

Kvůli životnímu pojištění se vyplatí navštívit pobočku či poradce

Kvůli životnímu pojištění se vyplatí navštívit pobočku nebo specializovaného poradce, havarijní pojistku může člověk bezpečně vyřešit z domova. Nabídky pojišťoven se ve většině případů hodně liší. více
17.8.2016 |

Ceny pojištění se hodně liší. Kvůli životnímu jděte na pobočku nebo k poradci, u havarijního záleží také na místě bydliště a ridičské historii

Kvůli životnímu pojištění se vyplatí navštívit pobočku nebo specializovaného poradce, havarijní pojistku může člověk bezpečně vyřešit z domova. více
9.8.2016 |

Jak si vybrat banku? Kde mají nejlepší ceny i přístup? Expertka odpovídala

Online rozhovor - O tom, kde dostanete nejvýhodnější bankovní účet, nerozhodují jen ceníky bank, ale také vaše chování, ukázala nová analýza analytické agentury Datank v rámci ankety Nejlepší banka 2016, kterou pořádají Hospodářské noviny. více
8.8.2016 |

Velké porovnání bank. Projděte si nejvýhodnější účty pro různé typy klientů

Jaký účet je pro vás nejvýhodnější? Nerozhoduje jen banka, ale také vaše chování. HN přináší velké srovnání nákladů na vedení účtu pro šest typů klientů. Vyberou si studenti i nároční zákazníci, ne vždy jsou nejvýhodnější tzv. mladé banky. více
26.7.2016 |

Průzkum: Komunikace pojišťoven s klienty je na dobré úrovni, oproti bankám ale zaostává

Pojišťovny si dávají záležet na rychlé a kvalitní komunikaci s klientem, oproti bankám však v některých bodech stále zaostávají. I přes určité nedostatky dávají výsledky telefonického a e-mailového mystery testování, které zrealizovala analytická agentura Datank v rámci výzkumu Nejlepší pojišťovna 2016, pojišťovnám v České republice poměrně dobrou vizitku. Partnery výzkumu jsou společnosti KPMG Česká republika a IBM Česká republika. více
23.7.2016 |

Do pojišťoven se nedovoláte tak rychle jako do bank, ukázal test. Pomoci má i robot

Případná pochybení ve správnosti odpovědí pojišťovny nahrazují vstřícností operátorů. Praha - Přestože si pojišťovny dávají záležet na rychlé a kvalitní. více
23.7.2016 |

Pojišťovny v testu komunikace prohrály s bankami. Hovory přijímají později, odpovědět na e-mail jim trvá dvakrát déle

Dovolat se do pojišťovny trvá klientům v průměru minutu, v případě bank stačí na totéž 45 sekund. V případě e-mailu je rozdíl mezi bankami a pojišťovnami ještě větší. Zatímco banky pošlou odpověď obvykle za necelých deset hodin, pojišťovnám to trvá téměř celý den více
21.7.2016 |

Průzkum: Komunikace bank s klienty je na velmi dobré úrovni

Banky si dávají záležet na rychlé a kvalitní odpovědi, a to jak v telefonické, tak mailové komunikaci. Celkově dávají výsledky telefonického a e-mailového mystery testování, které zrealizovala analytická agentura Datank v rámci výzkumu Nejlepší banka 2016, bankám v České republice poměrně dobrou vizitku. více
15.7.2016 |

České banky poradí na dálku kvalitně a rychle, ukázal test

Banky si dávají záležet na rychlé a kvalitní odpovědi, a to jak v telefonické, tak mailové komunikaci. více
15.7.2016 |

Banky na dálku poradí kvalitně a rychle, ukázal test. Nejrychlejší z nich zvednou telefon za 13 vteřin

Banky si dávají záležet na rychlé a kvalitní odpovědi, a to jak v telefonické, tak mailové komunikaci. Celkově dávají výsledky telefonického a e-mailového mystery testování bankám v České republice poměrně dobrou vizitku. více
13.6.2016 |

Pojišťovny produkty a služby nepřidávají, soustředí se na online. Zajímavostí jsou domácí mazlíčci

Jednoznačným trendem se staly kalkulátory cen pojištění, produkty a služby se stále více přesouvají do online sféry a přibyly novinky v oblasti pojištění domácích mazlíčků. více
10.6.2016 |

Pojišťovny se soustředí na přesun produktů a služeb do online sféry

Jednoznačným trendem se staly kalkulátory cen pojištění, produkty a služby se stále více přesouvají do online sféry a přibyly novinky v oblasti pojištění domácích mazlíčků. Taková jsou zjištění, která vyplynula z analýzy nabídky produktů a služeb pojišťovacích domů, kterou realizovala analytická agentura Datank v rámci výzkumu Nejlepší banka 2016 a Nejlepší pojišťovna 2016. Partnery výzkumu jsou společnosti KPMG Česká republika a IBM Česká republika. více
9.6.2016 |

Lidé si stále častěji pojišťují domácí mazlíčky. Hlavně psy a kočky

Poslanci chystají nový zákon pro pojišťovny. Rozpočtový výbor sněmovny dnes doporučil, aby pojišťovny mohly i nadále nabízet také jiné finanční produkty než jen pojištění. Novela zákona jim chce tuto možnost odebrat. více
26.5.2016 |

Veřejnost rozhoduje o nejlepší bankovní novince

Jednoduchost, flexibilita, nové technologie a usnadnění přístupu. Těmito slovy se dají souhrnně charakterizovat inovativní produkty, kterými chtějí zaujmout tuzemské banky. Která banka si za svůj produkt odnese titul Bankovní inovátor 2016? více
24.5.2016 |

V INOVACÍCH SLUŽEB OPĚT SOUTĚŽÍ 17 BANK

O NEJLEPŠÍ LETOŠNÍ BANKOVNÍ NOVINCE MŮŽETE ROZHODNOUT ODE DNEŠKA DO 13. ČERVNA. Speciální příloha projektu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2016. více
10.9.2015 | Hospodářské noviny

Účtů zdarma rychle přibývá

CENY ZA SPRÁVU KONT SE NADÁLE LIŠÍ I O TISÍCE KORUN ZA ROK Konto zdarma donedávna nabízely v Česku jen menší dravé banky. V poslední době se ovšem situace obrací a účty, za jejichž správu nemusí klient nic platit, si je možné otevřít i v některých velkých bankách s rozsáhlou pobočkovou sítí. více
10.9.2015 | Hospodářské noviny

VÍTĚZSTVÍ SLAVÍ ČSOB, KOMERČNÍ POJIŠŤOVNA A ALLIANZ POJIŠŤOVNA

Cenu Hospodářských novin v sedmém ročníku výzkumu Nejlepší banka získala ČSOB, Nejlepší pojišťovna 2015 má tradičně dva vítěze. V kategorii životní pojištění obhájila loňský primát Komerční pojišťovna, v neživotním pojištění získala nejvyšší ocenění Allianz pojišťovna. více
10.9.2015 | Hospodářské noviny

DESET MILIARD SI OD VÁS TEĎ NEVEZMU

JOHN HOLLOWS, GENERÁLNÍ ŘEDITEL ČESKOSLOVENSKÉ OBCHODNÍ BANKY O fúzi značek Československé obchodní banky s Erou a Poštovní spořitelnou v současnosti neuvažujeme, hodně si ale slibujeme od sloučení různých oddělení, která dělají totéž pro různé části naší finanční skupiny, říká šéf ČSOB John Hollows. Jím vedená banka letos zvítězila v soutěži Nejlepší banka 2015. více
10.9.2015 | Hospodářské noviny

Ceny pojistek mohou dál růst

Nabídka neživotního pojištění na českém trhu se příliš neliší od vyspělých zemí. „Češi si ale dál pojišťují hlavně majetek, zejména automobily, a podceňují životní pojistky,“ říká generální ředitel ČSOB Pojišťovny Vladimír Bezděk. Ta letos vyhrála kategorii Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna. více
10.9.2015 | Právo

Pojišťovnu vybírejte podle získaných ocenění

Skutečná kvalita pojišťoven se pozná, až když dojde na pojistnou událost, kdy lidé očekávají, že získají pojistné plnění. Pojišťovny, které rychle plní – zbytečně neprodlužují pojistnou likvidaci, jsou pro klienty tou nejlepší variantou. Češi v pojištění pamatují nejvíce na svůj majetek. Mohou ale jen těžko dopředu odhadnout, zda budou s konkrétní pojišťovnou spokojeni. Jedním z dobrých vodítek či ukazatelů, podle kterých si mohou lidé pojišťovny vybírat, jsou nejrůznější získaná ocenění. více
9.9.2015 | bankovnipoplatky.com

GE Money Bank získala cenu Bankovní inovátor 2015 za biometrické podpisy

GE Money Bank získala první místo v kategorii Bankovní inovátor soutěže Nejlepší banka 2015. Ocenění obdržela za technologii SignPad, kterou na své pobočky zavedla jako první banka v ČR. Zařízení umožňuje zaznamenání biometrického podpisu člověka a jeho převedení do zabezpečené elektronické podoby. Díky tomu šetří čas, peníze i životní prostředí. O vítězství GE Money Bank rozhodlo hlasování veřejnosti. více
9.9.2015 |

Skupina komerční banky opět uspěla v ocenění hospodářských novin, získala dvě první a dvě druhá místa

Další úspěch zaznamenala Skupina Komerční banky v ocenění udělované letos již posedmé Hospodářskými novinami. K obhajobě titulu Nejlepší životní pojišťovna 2015 si Komerční pojišťovna v letošním ročníků připsala první místo i v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna 2015. Dařilo se i Komerční bance, která v hlavní kategorii Nejlepší banka 2015 a kategorii Bankovní inovátor 2015 získala druhá místa. více
9.9.2015 | byznys.ihned.cz

Šéf Raiffeisebank Igor Vida: Akcionář právem požaduje, abychom se v Česku víc prosadili

Součástí nové strategie je nabrat sto tisíc klientů během tří let a otevírání nových poboček. Ve hře jsou i akviziční příležitosti na trhu. Raiffeisenbank počítá s modernizací svých IT systémů, která by umožnila zavádění více technologických novinek. Kromě zvětšení byznysu s drobnými klienty a malými i středními firmami bude Raiffeisenbank aktivnější vůči velkým firmám. více
9.9.2015 | parlamentnilisty.cz

Česká podnikatelská pojišťovna opět na stupních vítězů v soutěži Nejlepší pojišťovna 2015

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (ČPP) získala v sedmém ročníku soutěže „Nejlepší pojišťovna 2015“ vyhlašované deníkem Hospodářské noviny dvě vynikající ocenění. V kategorii „Nejlepší neživotní pojišťovna“ ČPP obsadila bronzovou příčku a v kategorii „Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna“ získala stříbro. více
8.9.2015 | aktualne.cz

Známe Nejlepší banku a pojišťovnu roku. Projděte si výsledky

Praha - Cenu Hospodářských novin v sedmém ročníku výzkumu Nejlepší banka získala ČSOB. Soutěž Nejlepší pojišťovna 2015 pak má dva vítěze. V kategorii životní pojištění obhájila loňské prvenství Komerční pojišťovna, v neživotním pojištění vyhrála Allianz. více
8.9.2015 | denik.cz

Nejlepší bankou roku 2015 je podle soutěže Hospodářských novin ČSOB

Praha - Nejlepší bankou roku 2015 se v soutěži stala ČSOB. Navázala tak na prvenství z roku 2013. Životnímu pojištění kraluje Komerční pojišťovna, neživotnímu Allianz. O vítězích výzkumu Nejlepší banka 2015 a Nejlepší pojišťovna 2015 rozhodly stovky kritérií z pohledu klienta a téměř třicet ekonomických ukazatelů. Vyhlašovatelem soutěže jsou Hospodářské noviny. více
8.9.2015 | finparada.cz

Nejlepší bankou je podle stejnojmenného výzkumu ČSOB. Za pojišťovny zvítězily Allianz a Komerční pojišťovna

Dnes byly vyhlášeny výsledky sedmého ročníku výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2015. První místo v hlavní bankovní kategorii a titul Nejlepší banka získala ČSOB. Druhá skončila Komerční banka a třetí Raiffeisenbank. Nejpřívětivější bankou, tj. takovou, která má nejlepší parametry z pohledu klientů, jako jsou sazby, poplatky, komunikace, dostupnost apod., byla vyhlášena Raiffeisenbank. V oblasti životního pojištění zvítězila Komerční pojišťovna a v oblasti neživotního pojištění Allianz pojišťovna. více
30.7.2015 | finparada.cz

V životním pojištění zaostáváme za zahraničím. Pomůže novela zákona o pojišťovnictví?

Přinášíme vám rozhovor, který poskytl Jaroslav Daňhel, profesor Vysoké školy ekonomické v Praze, katedry bankovnictví a pojišťovnictví, pro portál Nejlepší banka, Nejlepší pojišťovna, což je i prestižní “soutěž“, jejíž letošní výsledky budou vyhlášeny 8. září 2015. V posledních měsících se velice intenzivně mluví o podobě zákona o pojišťovnictví a tím bylo dáno i téma rozhovoru. více
27.7.2015 |

Online produkty a služby: Banky jdou klientům naproti

Správa vlastních financí online je jednoduchá a efektivní. Vyhovuje klientům, kteří chtějí ušetřit čas, a bankám, které tím snížují náklady. Všechny své služby a produkty ale online nenabízejí. Jsou případy, kdy se bez asistence živého bankéře na pobočce neobejdete. Jaké to jsou? To zjišťovala analytická agentura Datank v rámci výzkumu Nejlepší banka 2015 a Nejlepší pojišťovna 2015. Partnery výzkumu jsou společnosti KPMG Česká republika společně s IBM Česká republika. více
24.7.2015 |

Datank: Pokračuje zkracování otevírací doby bank

Praha - Zkracování otevírací doby bankovních domů pokračuje. Ve srovnání s loňskem má osm z 21 hodnocených bank kratší otevírací dobu. Vyplývá to z aktuálních dat analytické agentury Datank, která je zpracovává v rámci výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2015. Nejrozsáh­lejší otevírací dobou disponují pobočky Air Bank, které mají otevřeno 74 hodin týdně. více
24.7.2015 |

Výsledky testování pojišťoven - kde byl klient spokojen a kde ne?

Prakticky dokonalý servis, ale také nepochopení a odmítnutí můžete čekat od pojišťoven, pokud se chcete poradit a následně zřídit životní pojištění u výhradně životních pojišťoven či pojištění domácnosti u ostatních pojišťoven. Zjistil to výzkum analytické společnosti agentury Datank. Nejlepší zkušenost získal Datank u Generali Pojišťovny. Na druhé straně pomyslného žebříčku bylo více pojišťoven. více
16.7.2015 | bankovnipoplatky.com

Fyzická dostupnost bank se zhoršuje. Infolinky a bankomaty drží standard

Někdy má banka zavřeno a někdy je prostě moc daleko. Taková zjištění má za sebou asi každý. Pro ty, kdo rádi jednají s bankou osobně, máme špatnou zprávu. Proces snižování počtu poboček, resp. zkracování otevírací doby bankovních domů, totiž s ohledem na vývoj posledních let neskončil. Rovněž to potvrzují aktuální data analytické agentury Datank, která jsou zpracovávána v rámci výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2015. Partnery výzkumu jsou společnosti KPMG Česká republika společně s IBM Česká republika. více
16.7.2015 | e15.cz

Fyzická dostupnost bank se zhoršuje. A nonstop linek je poskrovnu

Jednáte rádi s bankou osobně? Tak pro vás máme špatnou zprávu. Proces snižování počtu poboček, respektive zkracování otevírací doby bankovních domů, totiž zdaleka neskončil. Například ve srovnání s rokem 2014 má letos hned osm z jedenadvaceti sledovaných bank kratší otevírací dobu. Pouze polovina z 21 bank pak má bezplatnou telefonní infolinku, jen do čtyřech se dovoláte nonstop. více
16.7.2015 | zpravy.rozhlas.cz

Osobní dostupnost bank se snižuje, naznačuje průzkum

Banky poslední dobou zkracují otevírací dobu a některé snižují i počty poboček. Fyzickou dostupnost bank měřil speciální průzkum, který ve spolupráci s KPMG a IBM mezi jednadvaceti bankami dělala analytická agentura Datank v rámci výzkumu Hospodářských novin Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna. Zjistila mimo jiné, že otevírací dobu letos zkrátilo hned osm zkoumaných bank. více
14.7.2015 | denik.cz

Banky se zlepšily. Na dotazy klientů odpoví rychleji

Praha - Banky odpovídají na e-mailové dotazy ve srovnání s předchozím rokem rychleji. Zlepšila se také kvalita odpovědí. Vyplývá to z testování e-mailové komunikace tuzemských bank, které uskutečnila agentura Datank v rámci výzkumů Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2015. více
11.7.2015 | Právo

Nejoblíbenějším benefitem je vrácení peněz na účet

Nejzajímavějším z benefitů, který nyní banky poskytují, je pro klienty vrácení peněz na účet. Vyplývá to z on-line šetření analytické agentury Datank prostřednictvím serveru Bankovnipoplatky. com. U většiny bank je však tento benefit spojen s využíváním kreditní karty. více
7.7.2015 | Finance (newsletter)

Omezení provizí musí doplnit registr poradců a přísnost ČNB

Smlouvy o investičním životním pojištění jsou mnohem srozumitelnější než před dvěma lety. Pojišťovny klientům poskytují daleko více informací. Přesto se běžný zákazník v životních pojistkách, hlavně v investičním životním pojištění, stále příliš neorientuje. Při výběru pojistky tak zůstává odkázán hlavně na znalosti a rady zprostředkovatele pojistné smlouvy, říkají účastníci kulatého stolu Hospodářských novin. Uskutečnil se v rámci soutěže Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2015. více
30.6.2015 | byznys.ihned.cz

Omezení provizí musí doplnit registr poradců a přísnost ČNB

Při prodeji životních pojistek hraje stěžejní roli zprostředkovatel. Pojišťovna ale může smlouvu, která se jí nezdá, odmítnout. Smlouvy o investičním životním pojištění jsou mnohem srozumitelnější než před dvěma lety. Pojišťovny klientům poskytují daleko více informací. Přesto se běžný zákazník v životních pojistkách, hlavně v investičním životním pojištění, stále příliš neorientuje. Při výběru pojistky tak zůstává odkázán hlavně na znalosti a rady zprostředkovatele pojistné smlouvy, říkají účastníci kulatého stolu Hospodářských novin. Uskutečnil se v rámci soutěže Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2015. více
23.6.2015 | denik.cz

Test pojišťoven: S odpovědí otálejí, dávají si ale víc záležet

Praha - Pojišťovny ve srovnání s předchozím rokem odpovídají na e-mailové dotazy pomaleji. Kvalita odpovědí se ale o něco zlepšila. Vyplývá to z testování e-mailové komunikace tuzemských pojišťoven, které uskutečnila analytická agentura Datank v rámci výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2015. více
15.6.2015 | aktualne.cz

Test pojišťoven: Na e-mail odpoví později, ale pečlivěji

Praha - Ve srovnání s předchozím rokem sice pojišťovny odpovídají na e-mailové dotazy pomaleji, ale kvalita odpovědí se zlepšila. Vyplývá to alespoň z “mystery testování“, které uskutečnila analytická agentura Datank v rámci výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2015. více
15.6.2015 | byznys.ihned.cz

Pojišťovny odpoví na e-mail později než loni. Jsou ale pečlivější

Odpovědi pojišťoven klientům jsou oproti minulému roku sice pomalejší, ale jejich kvalita se zlepšila. Podle výsledků testování agenturou Datank reagovaly nejrychleji pojišťovny Aegon a Axa. Testování proběhlo ve třech vlnách, z nichž se pak vypočetla průměrná rychlost odpovědi. více
13.6.2015 | novinky.cz

Nejoblíbenější bankovní benefit: Vrácení peněz zpět na účet

Nejzajímavějším benefitem, který v současnosti některé banky poskytují, je pro klienty vrácení peněz na účet. Nabízí ho svým zákazníkům několik bank, u většiny je však spojen s využíváním kreditní karty. více
1.6.2015 | finparada.cz

Po jakých benefitech volají zákazníci českých bank? Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2015 začíná

Nejzajímavějším benefitem, který v současnosti některé banky poskytují, je pro klienty vrácení peněz na účet. Vyplývá to z on-line šetření analytické agentury Datank realizovaného v rámci výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2015. Tento benefit nabízí svým zákazníkům několik bank, u většiny je však spojen s využíváním kreditní karty. více
22.9.2014 | Hospodářské noviny

Stéphane Corbet: V životku máme náskok

Obyvatelé Česka se stále pojišťují méně, než je běžné v západní Evropě, a trh se životním pojištěním roste jen nepatrně. Zájem o životní pojištění v Komerční pojišťovně ale stoupá. Její klienti si totiž daleko více uvědomují rizika spojená s úmrtím, úrazem či onemocněním, upozorňuje předseda představenstva a ředitel Komerční pojišťovny Stéphane Corbet. více
18.9.2014 | Hospodářské noviny

ZVÍTĚZILY KOMERČNÍ BANKA, ČESKÁ POJIŠŤOVNA A KOMERČNÍ POJIŠŤOVNA

Vpořadí již šestý ročník výzkumu Nejlepší banka 2014 a Nejlepší pojišťovna 2014, Ceny Hospodářských novin, má své vítěze. Jedničkou mezi bankami působícími v Česku se stala Komerční banka. Pojišťovnictví má vítěze dva. V neživotním pojištění se nejlépe umístila Česká pojišťovna, v životním zvítězila Komerční pojišťovna. více
18.9.2014 | Hospodářské noviny

VELKÉ BANKY LÁKAJÍ NA ŠÍŘI SLUŽEB, MENŠÍ HLAVNĚ NA NIŽŠÍ POPLATKY

Běžné účty fyzických osob spravuje nejlevněji GE Money Bank. Jak vyplývá z údajů agentury Datank, k první příčce pomohly bance hlavně výsledky v kategoriích „racionální“ a „šetřivý“ klient. Pokud si totiž zájemci opatří její konto Genius Free and Flexi, neplatí za jeho správu žádný poplatek, a na používání tohoto konta mohou dokonce díky bonusům vydělat. U racionálního klienta asi 60 korun, v případě šetřivých klientů přes 21 korun za měsíc. Daleko dráže vyjde ovšem proti loňsku správa účtu u GE její konzervativní zákazníky. Banka totiž zrušila účet Genius Gratis, díky němuž dostávali jeho majitelé poštou zdarma výpisy a neplatili ani za výběry, vklady nebo platby na přepážce. více
18.9.2014 |

Zájem firem o úvěry znovu roste, říká šéf Komerční banky. Zvětšuje se i spotřeba

V některých odvětvích opět roste zájem firem o úvěry. Podle generálního ředitele Komerční banky Alberta Le Dirac'ha nebyl tento trend v prvním pololetí letošního roku příliš patrný, ale nyní zájem o financování znovu roste. více
16.9.2014 | denik.cz

Nejlepší bankou roku 2014 se v soutěži stala Komerční banka

Praha - Nejlepší bankou roku 2014 se v soutěži stala Komerční banka. Navázala tak na úspěch z roku 2012. Neživotnímu pojištění kraluje Česká pojišťovna, životnímu Komerční pojišťovna. O vítězích výzkumu Nejlepší banka 2014 a Nejlepší pojišťovna 2014 rozhodovaly stovky kritérií z pohledu klienta a téměř 30 ekonomických ukazatelů. Vyhlašovatelem soutěže jsou Hospodářské noviny. více
16.9.2014 | iprosperita.cz

Komerční banka se vrátila k žezlu

Nejlepší bankou letošního roku se stala Komerční banka. Navázala tak na úspěch z roku 2012.Neživotnímu pojištění kraluje Česká pojišťovna, životnímu Komerční pojišťovna. O vítězích výzkumu Nejlepší banka 2014 a Nejlepší pojišťovna 2014 rozhodovaly stovky kritérií z pohledu klienta a téměř třicet ekonomických ukazatelů. Partnery výzkumu, který realizuje agentura Datank, jsou KPMG Česká republika a IBM Česká republika. více
28.8.2014 |

Kávy se v bance dočkají spíše žadatelé o hypotéku

Není klient jako klient. Zatímco při sjednání hypotéky vám kávu nebo vodu nabídnou v polovině bank, v případě, kdy chcete zhodnotit 200 tisíc korun, zůstanete bez občerstvení. Nabídnou vám ho totiž jen ve dvou bankách. Vyplývá to z dílčích výsledků výzkumu Nejlepší banka 2014 a Nejlepší pojišťovna 2014, který provedla agentura Datank. Partnery výzkumu jsou společnosti KPMG Česká republika a IBM Česká republika. více
28.8.2014 |

Test: Dostat v bance kávu? Tak to abyste si přišli aspoň pro hypotéku

Není klient jako klient. Zatímco při sjednání hypotéky vám kávu, nebo vodu nabídnou téměř v polovině bank, když chcete zhodnotit 200 tisíc korun, zůstanete většinou bez občerstvení. Vyplývá to testu, které pro výzkum Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2014 provedla agentura Datank. Partnery sondy jsou společnosti KPMG Česká republika a IBM Česká republika. více
19.8.2014 | Hospodářské noviny

VE KTERÝCH BANKÁCH NAJDOU STUDENTI NEJVÝHODNĚJŠÍ ÚČET

Prázdniny jdou do finále a pro mnohé studenty, zvláště čerstvé vysokoškoláky, je to signál, aby se poohlédli po vlastním kontu v bance. Na rozdíl od standardních účtů většina finančních domů nabízí jeho vedení studentům zdarma. Jde ale vesměs pouze o variantu standardního on-line účtu, který například zahrnuje omezený počet výběrů z bankomatů vlastní banky a jiné výběry zpoplatňuje. Někdy také počítá s poplatkem navíc za odchozí platby a bez výjimky se platí za většinu služeb na pobočkách. Ani mladí klienti se tak ve výsledku některým výdajům za bankovní služby nevyhnou. více
18.8.2014 |

HN: Ve kterých bankách najdou studenti nejvýhodnější účet

Prázdniny jdou do finále a pro mnohé studenty, zvláště čerstvé vysokoškoláky, je to signál, aby se poohlédli po vlastním kontu v bance. Na rozdíl od standardních účtů většina finančních domů nabízí jeho vedení studentům zdarma. Jde ale vesměs pouze o variantu standardního on-line účtu, který například zahrnuje omezený počet výběrů z bankomatů vlastní banky a jiné výběry zpoplatňuje. Někdy také počítá s poplatkem navíc za odchozí platby a bez výjimky se platí za většinu služeb na pobočkách. Ani mladí klienti se tak ve výsledku některým výdajům za bankovní služby nevyhnou. více
6.8.2014 | iHNED.cz

Text, který má hlavu a patu a dobře se čte. Vyzkoušejte si práci novinářů

Převést politické fráze či příliš odborné texty do běžně užívaných slov patří ke každodenní novinářské rutině. Nejde přitom jen o to, změnit cizojazyčné a speciální výrazy, ale zachovat také význam celého článku. Zkuste si v soutěži HN, jak byste to zvládli vy. Smlouva, kterou jste uzavřeli se svou bankou o založení účtu, je sice právnicky košer, na první přečtení jí ale běžný klient porozumí jen s maximálním soustředěním. A co když ji má jasně, ale přitom správně převyprávět. více
5.8.2014 | iDNES.cz

Rozdíl mezi nejrychlejší a nejpomalejší odpovědí bank je více než 3 dny

Na e-mail odpoví banky v průměru za 14 hodin, pojišťovnám to trvá ještě o 12 hodin déle, tedy v průměru více než jeden den. Oproti loňskému roku si pojišťovny pohoršily o jedenáct hodin, banky o více než čtyři. Kvalita odpovědí je však stále dobrá. Vyplývá to z dílčích výsledků výzkumů Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna, který zpracovala agentura Datank. Nejrychlejší odpověď přišla z Komerční banky. více
25.7.2014 | finexpert.cz

Jak zrušit účet? Většinou musíte na pobočku

Zřízení různých typů bankovních produktů pomocí internetu není dnes nic neobvyklého. Pokud chce ale klient zrušit běžný účet, musí se většinou vydat na pobočku. Přes internet, pomocí infolinky nebo e-mailem je účet možné zrušit u čtyř bank, poštou v osmi případech. Šestkrát z toho však s úředně ověřeným podpisem. Vyplývá to z průzkumu agentury Datank v rámci výzkumu Nejlepší banka 2014 a Nejlepší pojišťovna 2014. více
7.7.2014 | finparada.cz

S čím jsou lidé u bank nejvíce nespokojeni? Jak s nimi banky komunikují?

Za poslední rok se s žádostí o řešení nějakého problému na banky obrátilo v České republice 27 % jejich klientů, celosvětově pak 34 %. Třetina klientů však není spokojena se způsobem, jakým banky řeší vzniklé stížnosti. Spokojenost s vyřešením problému je přitom pro banky jedinečnou příležitostí, jak zvýšit loajalitu zákazníků. více
1.7.2014 | byznys.ihned.cz

Pojišťovny: Neseriózní poradce by měly omezit přísné zkoušky, ne poplatky

V registru pojišťovacích poradců je nyní kolem 150 tisíc osob a i stotisícový úbytek by trhu jen prospěl, míní předseda Jakub Strnad z Allianz pojišťovny. Prosít by je podle něj mohly přísnější zkoušky. Zatímco v západní Evropě bývá životní pojištění, včetně investičního, uzavíráno na 25 až 30 let, v České republice je to v průměru na pět až šest let. Češi často vůbec netuší, co si kupují. Toho využívají neseriózní poradci. Nutí je uzavírat kvůli vysoké provizi stále nové smlouvy. Pojišťovny chtějí tyto praktiky, na nichž stejně jako klienti prodělávají, změnit. Tvrdí ale, že bez pomoci státu neuspějí. Jak uvedli účastníci kulatého stolu Hospodářských novin o prodeji pojišťovacích produktů, stát ale odmítá zákonem stanovit maximální výši provize nebo prodloužit dobu její výplaty. Kulatý stůl byl součástí soutěže Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2014. více
1.7.2014 | Hospodářské noviny

ČASTO VŮBEC NEVĚDÍ, JAKÉ POJIŠTĚNÍ SI VLASTNĚ KUPUJÍ

UZAVŘENÍ SMLOUVY BÝVÁ VÝHODNÉ JEN PRO ZPROSTŘEDKOVATELE. POJIŠŤOVNY PROTO CHTĚJÍ, ABY STÁT STANOVIL PŘÍSNĚJŠÍ PRAVIDLA. Zatímco v západní Evropě bývá životní pojištění, včetně investičního, uzavíráno na 25–30 let, v České republice je to v průměru na pět až šest let. Češi často vůbec netuší, co si kupují. Toho využívají neseriózní poradci. Nutí je uzavírat kvůli vysoké provizi stále nové smlouvy. Pojišťovny chtějí tyto praktiky, na nichž stejně jako klienti prodělávají, změnit. Tvrdí ale, že bez pomoci státu neuspějí. Jak uvedli účastníci kulatého stolu Hospodářských novin o prodeji pojišťovacích produktů, stát ale odmítá zákonem stanovit maximální výši provize nebo prodloužit dobu její výplaty. Kulatý stůl byl součástí soutěže Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2014. více
26.6.2014 | bankovnipoplatky.com

On-line průzkum o preferencích bankovních klientů: Jaké benefity upřednostňují klienti?

Hotově nebo kartou? Čemu dáváte přednost a jako benefity jsou pro vás užitečné? Pokud se rozhodujete změnit svou stávající banku, jistě přemýšlíte, který bankovní dům by byl pro vás nejvhodnější. Poplatky, klientský servis či úroky na spořicích účtech, to všechno hraje při porovnání svou roli. více
17.6.2014 | aktualne.cz

Zhubněte a ušetříte. Hledá se nejlepší inovace z pojišťoven

Nejlepší pojišťovací novinku můžete vybírat do 23. června. Letos se o titul Pojišťovacího inovátora uchází celkem 16 institucí více
17.6.2014 |

TRADIČNÍ BANKY HLEDAJÍ ZPŮSOB, JAK SI UDRŽET KLIENTY

BANKÉŘI SÁZÍ NA MÉNĚ NÁKLADNÉ POBOČKY, DIGITALIZACI SLUŽEB A JSOU OCHOTNĚJŠÍ ZLEVŇOVAT Slabý růst ekonomiky a nástup nových technologií nutí banky měnit obchodní modely a hledat nové příležitosti. Přispěl k tomu i nástup nízkonákladových bank, založených na internetových službách, které nabízejí vedení účtu, případně i další služby bez poplatků. To má dopad také na banky působící na trhu delší dobu. Kdo chce uspět, měl by umět oslovit klienta ve správný čas s produktem či službou, kterou skutečně potřebuje, shodli se účastníci kulatého stolu Hospodářských novin, který je součástí soutěží Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2014. více
10.6.2014 |

Telefon zvednou banky v průměru za necelou minutu

Jestli mohou v něčem menší banky konkurovat velkým hráčům, nemusí to být nabídkou produktů a služeb, ale spíše přístupem ke klientům. A jak se jim letos dařilo v zodpovídání telefonických dotazů? To přinášejí dílčí výsledky výzkumu Nejlepší banka 2014, který provedla agentura Datank. Partnery výzkumu jsou společnosti IBM Česká republika a KPMG Česká republika. více
9.6.2014 |

Banky průměrně přijmou hovor za 52 vteřin, což je déle než loni

Praha - Banky průměrně přijmou hovor za 52 vteřin, což je o dvě sekundy horší výsledek než v loňském roce. Celkově je kvalita, vstřícnost a rychlost komunikace přes infolinku tuzemských bank velmi dobrá. Vyplývá to z dílčích výsledků výzkumu Nejlepší banka 2014, který uskutečnila agentura Datank. více
4.6.2014 |

Veřejnost hlasuje o pojišťovacích novinkách

Využití moderních technologií, individuální produkty nebo krytí širší škály rizik. To jsou novinky, které si pojišťovny připravily pro své klienty. A která z nich je nejlepší? O tom může rozhodnout veřejnost v anketě Pojišťovací inovátor 2014, která je součástí výzkumu Nejlepší pojišťovna 2014. Partnery jsou společnosti IBM Česká republika a KPMG Česká republika. více
3.6.2014 | Hospodářské noviny

Vybrat nejlepší pojišťovací novinku můžete ode dneška do 23. června

POJIŠŤOVNY ZVÝHODŇUJÍ KLIENTY, KTEŘÍ ŽIJÍ ZDRAVĚJI. NĚKTERÉ NABÍZEJÍ I NOVINKY REAGUJÍCÍ NA NOVÝ OBČANSKÝ ZÁKONÍK Pojišťovací ústavy kladou stále větší důraz na pojistky, které si může klient sestavit díky moderním technologiím sám. Rozšiřuje se také nabídka nových a inovovaných produktů pro vybrané skupiny klientů. Při uzavírání životní pojistky zvýhodňují pojišťovny klienty žijící zdravě. Nově se objevují i pojistky reagující na nový občanský zákoník, zejména u pojištění odpovědnosti. více
22.5.2014 | novinky.cz

Chcete zrušit účet? U poloviny bank to jde jen na pobočce

Mnoho klientů bank díky internetu ovládá své finance z pohodlí domova. Ve chvíli, kdy se ale rozhodnou svůj bankovní účet zrušit, naprostá většina finančních ústavů jim to přes internet neumožní. Polovina z nich vám dokonce nedá jinou možnost než ukončení smlouvy na pobočce. více
18.5.2014 | byznys.ihned.cz

Vyznáte se v hantýrce bank a pojišťoven? Vyzkoušejte si test bankovštiny

Vyznat se v mnohastránkových pojistných podmínkách nebo webových stránkách bank a pojišťoven může lidem leckdy dělat potíž. Finanční instituce se ale v komunikaci s klienty hodnotí dobře. Zda i vy rozumíte své bance, si můžete vyzkoušet v našem kvízu. více
12.5.2014 |

Hledáme bankovní inovaci roku. Vyberte tu nejlepší

O titul Bankovní inovátor se letos uchází celkem 17 finančních institucí, hlasovat lze do 26. května. více
12.5.2014 | finparada.cz

Hlasujte pro bankovní inovaci roku. Dejte bankám vědět, co Vás zaujalo

Hospodářské noviny odstartovaly další ročník soutěže Nejlepší banka, Nejlepší pojišťovna. Součástí projektu je i klání v rámci bankovních novinek s názvem “Bankovní inovátor 2014“. O nejlepší bankovní novince na trhu rozhodne veřejnost. Do výsledků můžete svým hlasem zasáhnout i Vy. více
29.4.2014 | bankovnipoplatky.com

Chcete snadno zrušit účet? Ne, dostavte se na pobočku! řekne polovina bank!

Zřízení různých typů bankovních produktů pomocí internetu není dnes nic neobvyklého. Pokud chce ale klient zrušit běžný účet, musí se většinou vydat na pobočku. Přes internet, pomocí infolinky nebo e-mailem je účet možné zrušit u čtyř bank, poštou v osmi případech. Šestkrát z toho však s úředně ověřeným podpisem. Vyplývá to z průzkumu agentury Datank v rámci výzkumu Nejlepší banka 2014 a Nejlepší pojišťovna 2014. více
24.4.2014 | finance.cz

Polovina českých bank neumožňuje zrušit účet jinak než na pobočce

Zřízení různých typů bankovních produktů pomocí internetu není dnes nic neobvyklého. Pokud chce ale klient zrušit běžný účet, musí se většinou vydat na pobočku. Přes internet, pomocí infolinky nebo e-mailem je účet možné zrušit u čtyř bank, poštou v osmi případech. Šestkrát z toho však s úředně ověřeným podpisem. Vyplývá to z průzkumu agentury Datank v rámci výzkumu Nejlepší banka 2014 a Nejlepší pojišťovna 2014. více
24.4.2014 |

Při rušení účtu musíte do 10 bank osobně, ve čtyřech to jde i on-line

Založit si účet přes internet už není nic neobvyklého. Když ho však chcete zrušit, musíte se většinou vydat na pobočku. Jde to však i jinak. Přes internet, telefon nebo e-mailem, někdy však pouze s úředně ověřeným podpisem. více
23.4.2014 | novinky.cz

Založit si běžný účet kompletně on-line umožňuje pět bank

Podle průzkumu společnosti Datank lidé jednoznačně preferují možnost založit si bankovní účty z pohodlí domova. V posledních letech sice stoupá počet bank, které přestávají osobní návštěvu kvůli založení účtu na pobočce vyžadovat, i tak ale za klienty s potřebnou dokumentací vyšlou kurýra. Kompletně on-line si účet sjednáte jen u pěti bank. více
14.4.2014 | Bankovnictví (newsletter)

Online sjednání preferují klienti finančních institucí u debetních karet, běžných účtů či cestovního pojištění

Záležitostí, které je možné řešit prostřednictvím internetu, neustále přibývá. Pozadu nezůstávají ani banky a pojišťovny. Které konkrétní produkty a služby zákazníci žádají vyřídit přednostně bez návštěvy pobočky? Na to se zaměřil průzkum agentury Datank, který se na přelomu letošního roku uskutečnil prostřednictvím online dotazování a je součástí výzkumu Nejlepší banka 2014 a Nejlepší pojišťovna 2014. více
8.4.2014 | aktualne.cz

Klienti bank nechtějí sjednávat služby po telefonu

Mezi produkty, které by podle klientů preferujících elektronické kanály měly mít banky a pojišťovny k dispozici online, patří na prvním místě debetní karty. více
12.6.2013 | finparada.cz str. 00 Pojištění_

Které pojišťovny s klientem komunikují nejlépe?

Péče o klienta je pro pojišťovny důležitá. Dokládá to i fakt, že se snaží zlepšovat komunikaci s ním, ať už prostřednictvím mailu, nebo telefonu. Pojišťovny své odpovědi oproti loňskému roku nejen zkvalitnily, ale také zrychlily. Vyplývá to z dílčích výsledků výzkumu Nejlepší pojišťovna 2013, které zpracovala agentura Datank. Výzkum se skládá z pěti vln testování. Nyní přinášíme výsledky prvních tří vln. více
6.6.2013 | e15.cz str. 00 Finance a bankovnictví_

Pojišťovny zrychlily komunikaci s klienty

Na infolinky českých pojišťoven se v letošním roce dovoláte průměrně za 46 sekund, nejrychleji za zhruba dvanáct sekund k pojišťovně Halali. Nejrychlejší odpověď na e-mail dostanete v průměru za 25 minut od Komerční pojišťovny. Ukázal to výzkum Nejlepší pojišťovna 2013 agentury Datank. více
3.6.2013 | E15 str. 06 Byznys_

Banky rychle vstřebávají nové technologie

více
21.5.2013 | finexpert.cz str. 00 Finance_

Banky a moderní technologie: Hitem je smartbanking a QR platby

Pokud si banky a pojišťovny chtějí udržet klienty, musí jít s dobou a být inovativní. Zatímco v minulém roce se bankovní aplikace pro chytré telefony teprve rozvíjely, dnes jsou hitem. Podle výzkumu agentury Datank využívá nové technologie stále více finančních institucí. více
7.5.2013 | prvnizpravy.cz str. 00 business

Veřejnost hlasuje o bankovních novinkách

Každým rokem se banky snaží přinést svým klientům takové produkty a služby, které jim ušetří čas i náklady. Která banka si v uplynulém roce pro své klienty připravila nejzajímavější novinku, který produkt se nejvíce přičinil o změnu finančního trhu? O tom může nyní hlasovat veřejnost v soutěži Bankovní inovátor 2013, která je samostatnou kategorií výzkumu Nejlepší banka 2013. více
7.5.2013 | Hospodářské noviny str. 22

Prim hrají stále více virtuální peníze

NÁROKY KLIENTŮ ROSTOU. Zákazníci bank jsou stále náročnější. Daleko častěji požadují od finančních institucí produkty a služby, které dosud měli k dispozici pouze klienti privátních bankéřů. více
6.5.2013 | byznys.ihned.cz

Hlasujte v soutěži o nejlepší novince, kterou nabídly banky svým klientům

Která banka přišla v posledním roce s nejzajímavější novinkou? Najít odpověď na tuto otázku můžete pomoci i vy. Začíná totiž hlasování veřejnosti v soutěži Bankovní inovátor, která je samostatnou kategorií výzkumu Nejlepší banka 2013 a Nejlepší pojišťovna 2013. více
13.9.2012 | finance.cz

Fio banka je Bankovním inovátorem 2012

Fio banka zvítězila v ocenění Hospodářských novin Nejlepší banka 2012 v kategorii Bankovní inovátor. Její aplikaci Fio Smartbanking ocenila veřejnost jako nejpřínosnější novinku na bankovním trhu. více
13.9.2012 | Hospodářské noviny

Nejvyšší ocenění získaly Komerční banka a ING Životní pojišťovna

Nejlepší banka a pojišťovna 2012 Vítězná banka předstihla druhou ČSOB jen o setiny procenta Bankovním inovátorem je Fio, pojišťovacím Allianz Mezi jednadvaceti bankovními ústavy v Česku zvítězila v rámci výzkumu Nejlepší banka 2012 cena Hospodářských novin Komerční banka. Nejlepší pojišťovnou 2012 se stala ING Životní pojišťovna, která porazila dalších 24 pojišťovacích domů. více
12.9.2012 | bankovnictvi.ihned.cz

Nejlepší banka roku podle HN: Komerční banka, konkurence ale přiostřuje

Pětice nových bank již má v Česku přes 700 tisíc klientů a ti do nich vložili přes 70 miliard korun. To samo o sobě ale i tak na úspěch v soutěži Nejlepší banka roku 2012, cena Hospodářských novin, nestačilo. Vítězem se stala Komerční banka. více
12.9.2012 | investujeme.cz

KOMERČNÍ BANKA ZÍSKALA CENU HOSPODÁŘSKÝCH NOVIN NEJLEPŠÍ BANKA 2012

Komerční banka získala cenné vítězství v prestižním hodnocení bankovních domů, které pořádá každoročně ekonomický deník Hospodářské noviny. Zvítězila v kategorii Nejlepší banka 2012, na druhém místě se umístila v kategorii Bankovní inovátor 2012 a na třetím v kategorii Nejpřívětivější banka 2012. více
12.9.2012 | investujeme.cz

Allianz si ze soutěže Nejlepší pojišťovna 2012 odnesla nejvíce medailí ze všech hodnocených pojišťoven

Aktuálně zveřejněné výsledky soutěže Nejlepší pojišťovna 2012 vynesly Allianz pojišťovnu znovu na medailové příčky, a to ve všech třech hodnocených kategoriích. V hlavní – Nejlepší pojišťovna – si odnesla bronzovou medaili a všechny velké univerzální pojišťovny na trhu nechala za sebou. Stříbro pak získala v dílčí kategorii Klientsky nepřívětivější pojišťovna a nejcennější příčku – zlatou pak v kategorii Pojišťovací inovátor za unikátní produkt letošního roku – pojištění PRO Ženy. více
11.9.2012 | protext.cz

PČS získala cenu Hospodářských novin - Nejlepší pojišťovna 2012

Praha 11. září (PROTEXT) - Pojišťovna České spořitelny získala druhé místo v soutěži Hospodářských novin v kategorii Nejlepší pojišťovna 2012. Na stupních vítězů tak navázala na skvělé výsledky z loňského ročníku. více
11.9.2012 | ct24.cz

Nejlepší bankou 2012 je Komerční banka, nejlepší pojišťovnou ING

Praha - V soutěži Nejlepší banka roku 2012 zvítězila Komerční banka, když po porovnání přes 280 kritérií předstihla 20 konkurenčních bankovních domů. Titul Klientsky nejpřívětivější banka 2012 získala stejně jako v loňském roce Poštovní spořitelna. Nejlepší pojišťovnou 2012 a zároveň nejpřívětivější pojišťovnou pro klienty se stala ING Životní pojišťovna. Ta vyhrála v konkurenci 25 pojišťoven, u nichž se sledovalo více než 130 kritérií. více
11.9.2012 |

Známe vítěze soutěže Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna

Ve čtvrtém ročníku soutěže Nejlepší banka 2012 se na prvním místě umístila Komerční banka. Na základě porovnání více než 280 kritérií předběhla 20 konkurenčních bankovních domů. Klientsky nejpřívětivější bankou 2012 je, stejně jako loni, Poštovní spořitelna. Nejlepší pojišťovnou 2012 a zároveň Klientsky nejpřívětivější pojišťovnou 2012 se letos stala ING Životní pojišťovna. Ta vyhrála v konkurenci 25 pojišťoven, u nichž se sledovalo více než 130 kritérií. více
11.9.2012 | lidovky.cz

Titul Nejlepší banka 2012 získala KB. Z malých bank bodovala Fio banka

Vítězem soutěže Nejlepší banka roku 2012 se stala Komerční banka. Po porovnání více než 280 kritérií předstihla 20 konkurenčních bankovních domů. Klientsky nejpřívětivější bankou 2012 je stejně jako loni Poštovní spořitelna. Nejlepší pojišťovnou 2012 a zároveň nejpřívětivější pojišťovnou pro klienty se stala ING Životní pojišťovna, která vyhrála v konkurenci 25 pojišťoven, u nichž se sledovalo přes 130 kritérií. více
11.9.2012 | opojisteni.cz

Pojišťovna České spořitelny získala cenu v kategorii Nejlepší pojišťovna 2012

11.9.2012 Pojišťovna České spořitelny získala druhé místo v soutěži Hospodářských novin v kategorii Nejlepší pojišťovna 2012. více
26.7.2012 |

Průzkum: Které banky mají nejlepší infolinky

Potřebujete urgentně zadat platbu. Zavoláte na infolinku, a tam vám nahrávka monotónně hlásí, že všichni operátoři se věnují zákazníkům, kteří se dovolali před vámi. Dílčí výsledky výzkumu Nejlepší banka 2012 ukazují, které infolinky opravdu slouží svému účelu. více
23.7.2012 |

Nové banky zvládají komunikaci na infolinkách nejlépe

Není výjimkou, že při zavolání na infolinku vám nahrávka monotónně ohlásí, že všichni operátoři se již věnují zákazníkům, kteří se dovolali před vámi. Výsledky výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2012 ukazují, které infolinky opravdu slouží svému účelu. více
17.7.2012 |

Banky lákají na výhodnější úroky, ve skutečnosti ale nezlevnily

Tuzemské banky změnily taktiku. Většina bank na spotřebitelských úvěrech nabízí mnohem lepší úrok než v minulosti. Levnější než vloni ale nejsou. Dokládají to údaje o tom, jaké úroky teď nabídnou banky lidem, když se na první nezávazné schůzce v bance zajímají o spotřebitelskou půjčku. více
5.6.2012 | Hospodářské noviny

Klientům bank vadí příliš složité ceníky

ZMATEK V CENÁCH. Nejednotné a často složité názvy pro běžné služby lidem podle průzkumu Datank v rámci soutěže Nejlepší banka 2012 stále ztrpčují život. Bankéři to zdůvodňují regulací, která po nich vyžaduje absolutní přesnost. více
31.5.2012 | FP-finanční poradce

Mystery testy výzkumu nejlepší banka a pojišťovna

Ve výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna rozhodují stovky objektivních kritérií hodnoticích tyto ústavy ze dvou úhlů pohledu. Prvním je posouzení jejich přístupu k zákazníkovi (rychlosti, kvality a vstřícnosti odpovědí), druhým pohled akcionáře zkoumající jejich hospodářské výsledky a finanční zdraví. více
29.5.2012 | finexpert.cz str. 00 Finance_

Která bankovní služba je podle vás nejvíce inovativní?

Již od pondělí 21. května můžete v soutěži Nejlepší banka 2012 v samostatné kategorii Bankovní inovátor rozhodnout o tom, který bankovní produkt či služba je podle vás nejvíce inovativní. O prvenství usilují mimo jiné smartbanking a bezkontaktní platby. Hlasovat můžete do 8. června 2012 na Nejbanka.cz. Letos má ambice stát se Bankovním inovátorem 17 bankovních institucí. více
22.5.2012 | Hospodářské noviny str. 21 Business Class_

Banky soutěží o nejlepší novinku roku 2012. Rozhodnou vaše hlasy

VÝKLADNÍ SKŘÍŇ BANK. Chytrými technologiemi a výhodnějšími sazbami se banky aktuálně snaží co nejvíc zaujmout klienty. Sedmnáct produktů, které jsou samotnými bankami nominované na titul Bankovní inovátor 2012, dokládá, že finanční domy v Česku začaly přizpůsobovat služby novým potřebám zákazníků. více
22.5.2012 | Hospodářské noviny str. 21 Business Class

Který z nominovaných produktů vás nejvíc zaujal a proč?

Anketa více
22.5.2012 | Hospodářské noviny str. 22 Business Class_

Dříve platilo, že klienti zůstávali bankám věrní. Na to už se dnes peněžní domy spoléhat nemohou

Zdeněk Tůma, poradce KPMG ČR Rozhovor více
14.5.2012 | Hospodářské noviny, 14.5.2012

Tuzemské banky rychle přesouvají služby do chytrých mobilů

Ovládat účet přes mobil je možné už skoro v polovině bank. Službu spustí letos nejméně čtyři další ústavy. více
19.4.2012 | bankovnipoplatky.com str. 00

Mystery test: Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna – jak jednotlivé instituce dopadly?

Ve výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna rozhodují stovky objektivních kritérií hodnotících banky a pojišťovny ze dvou úhlů pohledu. Prvním z nich je posouzení skutečného přístupu k zákazníkovi, druhým je pohled akcionáře zkoumající reálné hospodářské výsledky a finanční zdraví institucí. více
2.4.2012 | Hospodářské noviny str. 17 Česko_

Pojišťovny cítí růst zájmu klientů o komunikaci maily. A snaží se ji zrychlit

Tuzemské pojišťovny zaznamenávají vzestup klientů, kteří s nimi chtějí komunikovat přes e-maily. Jednotlivé ústavy potvrzují, že nejčastěji lidé touto cestou zjišťují, zda nemají dluh na pojištění, jaké jsou přesné parametry pojistek a často chtějí změnit adresu a jméno ve smlouvě. více
26.3.2012 | Hospodářské noviny str. 17 Česko_

Banky lépe komunikují, mnohé z nich vyřídí mail klientů tentýž den

České banky pod tlakem rostoucí konkurence víc investují do toho, aby klienti při vyřizování služeb měli dobrý pocit. Součástí je i meziroční zkracování doby e-mailových odpovědí. Ukázal to první dílčí test v rámci letošního čtvrtého ročníku soutěže Hospodářských novin Nejlepší banka 2012. více
30.11.-0001 | bankovnictvi.ihned.cz str. 00 _

Banky přemýšlejí o tom, jak nejlépe využít velké množství informací o klientech

Budoucí chování lidí je teď pro české bankéře nejcennější informací. Bankéři si uvědomují, že správné využití dat, která o klientech mají, může být klíčem k úspěšnému byznysu na nepříliš rostoucím trhu. A pomalý růst bude český bankovní trh zřejmě zažívat i v dalších letech. více

Partneři: Vyhlašovatel:
IBM pwc Hospodářské noviny
Odborní partneři:
Česká bankovní asociace Česká bankovní asociace