Nejlepší banka
Nejlepší pojišťovna Nejlepší banka
1.11.2017

Nejlepší bankou je ČSOB, mezi pojišťovnami vítězí Česká pojišťovna a ČSOB Pojišťovna

Československá obchodní banka se po loňském druhém místě vyhoupla na první příčku a stala se Nejlepší bankou 2017. Neživotnímu pojištění vévodí Česká pojišťovna, životnímu ČSOB Pojišťovna. O vítězích výzkumu Nejlepší banka 2017 a Nejlepší pojišťovna 2017 rozhodly stovky kritérií z pohledu klienta a téměř třicet ekonomických ukazatelů. Partnery výzkumu, který zpracovává analytická agentura Datank, jsou IBM Česká republika a PwC Česká republika. více
31.10.2017

Životní pojištění je zase o něco výhodnější. U neživotního pojištění se vyplatí důkladně si zmapovat trh

V rámci výzkumu Nejlepší pojišťovna 2017 srovnávala analytická agentura Datank, která za výzkumem stojí, ceny životního a neživotního pojištění. Na modelových situacích porovnala, kolik lidé zaplatí za investiční a rizikové životní pojištění, pojištění nemovitosti, domácnosti a pojištění vozidla. více
26.10.2017

V on-line službách jsou banky vyrovnané. Rozdíly zůstávají především v elektronické nabídce produktů

Většina lidí dává při správě peněz, které mají uložené v bankách, přednost rychlosti a pohodlnosti. K tomu je on-line bankovnictví ideální a bankám navíc snižuje náklady. Analytická agentura Datank v rámci výzkumu Nejlepší banka 2017 zjišťovala, které bankovní produkty a služby je možné zřizovat elektronicky a v jakých případech se to stále neobejde bez přímého kontaktu na pobočce. více
16.10.2017

Poplatky za běžný účet klesají. Osobní kontakt na pobočce už nemá být pro klienta finanční nevýhodou

Běžný účet stojí oproti loňsku méně ve většině bank. Výhodnější podmínky bankovní domy nabízejí i náročnějším klientům. Analytici agentury Datank vyhodnotili poplatky za běžný účet pro šest typů klientů se specifickým chováním. více
6.10.2017

Umět si správně půjčit peníze je zase důležitější

Dávat si pozor na to, u koho a na co si půjčuji, se vyplatí. Výrazně se oproti loňsku změnila situace i v případech, kdy si naopak peníze chcete uložit a v bance je zúročit. Úrokové sazby klesly o polovinu. Analytici agentury Datank porovnávali v rámci výzkumu Nejlepší banka 2017 bankovní úrokové sazby při různých životních situacích. více
18.9.2017

Pojišťovny si dávají stále více záležet na kvalitní komunikaci s klientem

V rámci výzkumu Nejlepší pojišťovna se analytická agentura Datank, která za výzkumem stojí, změřila na to, jak se svými klienty komunikují pojišťovny. Využila k tomu desítky telefonických hovorů s operátory pojišťoven a desítky e-mailů. více
14.8.2017

Banky jsou při komunikaci s klientem stále rychlejší

V rámci výzkumu Nejlepší banka 2017 uskutečnili analytici desítky telefonických hovorů a e-mailů, které prověřily, jakou péči banky věnují svým klientům a zákazníkům. Rozdíly stále existují, je nicméně patrný stále větší důraz bank na rychlost a profesionalitu. více
13.6.2017

Čerstvá porce pojišťovacích novinek. Veřejnost rozhoduje o Pojišťovacím inovátorovi 2017

Kvalita, komplexnost, promyšlenost i smysl pro detail letošních novinek ukazuje na dynamický rozvoj pojišťovnictví. V nominacích se sešlo široké spektrum zajímavých inovací. O nejlepší z nich rozhodne veřejnost v online hlasování od 13. června do 4. července 2017. více
12.6.2017

Kapitálové životní pojištění je mrtvým produktem, v nabízených službách musí pojišťovny držet krok s konkurencí

Do analýzy pojišťovacích produktů a služeb je zahrnuto celkem 18 pojišťoven. Agentura Datank, která za průzkumem stojí, vyhodnocuje všechny druhy nabízených produktů a služeb pojišťoven od online kalkulátorů, přes možnosti sjednávání pojištění, způsob platby až po doprovodné služby jako je zpětné volání. více
23.5.2017

Startuje online hlasování o Bankovního inovátora 2017

Rozvoj bank je stále více spojen s technologiemi. Je to zřejmé při pohledu na letošní nominace, z nichž veřejnost vybere nejužitečnější novinku v nabídce bankovních domů. Rozvoj technologií se zrychluje a jde o to, která z bank toho nejlépe využije a usnadní svým klientům a potenciálním zákazníkům přístup ke službám a produktům. O tom, komu se to podařilo nejvíce, může veřejnost hlasovat do 12. června 2017 na www.nejbanka.cz. více
22.5.2017

Produkty a služby v bankovním sektoru jsou stabilní, nové banky se nesnaží konkurovat šířkou nabídky

Analýza agentury Datank hodnotí celkem 56 bankovních produktů a 32 služeb, které bankovní domy v České republice nabízejí. Novinkou v hodnocení jsou offsetové hypotéky. Pokud klient žádá specifický produkt, musí počítat s tím, že bez znalosti trhu může dlouho hledat. více
6.9.2016

Nejlepší bankou je Raiffeisenbank, mezi pojišťovnami vítězí Česká pojišťovna a Kooperativa

Raiffeisenbank se oproti loňsku posunula o dvě příčky směrem nahoru a stala se Nejlepší bankou roku 2016. Životnímu pojištění kraluje Česká pojišťovna, neživotnímu Kooperativa pojišťovna. O vítězích výzkumu Nejlepší banka 2016 a Nejlepší pojišťovna 2016 rozhodly stovky kritérií z pohledu klienta a téměř třicet ekonomických ukazatelů. Partnery výzkumu, který zpracovává analytická agentura Datank, jsou KPMG Česká republika a IBM Česká republika. více
25.8.2016

Hypotéku i neúčelový úvěr pořídíte letos zase o něco levněji

Většina bank nabízí letos lepší úrokové sazby u úvěrových produktů. A to jak u hypoték, tak u neúčelových úvěrů. Pozor si však musíte dát třeba na platební historii. To jsou nejzajímavější závěry porovnávacího výzkumu úrokových sazeb, který realizovala analytická agentura Datank v rámci výzkumu Nejlepší pojišťovna 2016. Partnery projektu jsou společnosti KPMG Česká republika a IBM Česká republika. více
17.8.2016

Ceny pojištění se hodně liší. Kvůli životnímu jděte na pobočku nebo k poradci, u havarijního záleží také na místě bydliště a ridičské historii

Kvůli životnímu pojištění se vyplatí navštívit pobočku nebo specializovaného poradce, havarijní pojistku může člověk bezpečně vyřešit z domova. Nabídky pojišťoven se ve většině případů hodně liší. Taková jsou zjištění průzkumu pojišťovacího trhu a srovnání cen pojištění, který realizovala analytická agentura Datank v rámci výzkumu Nejlepší pojišťovna 2016. Partnery projektu jsou společnosti KPMG Česká republika a IBM Česká republika. více
25.7.2016

Pojišťovny drží standard. Komunikace s klienty je na dobré úrovni

Pojišťovny si dávají záležet na rychlé a kvalitní komunikaci s klientem, oproti bankám však v některých bodech stále zaostávají. I přes určité nedostatky dávají výsledky telefonického a e-mailového mystery testování pojišťovnám v České republice poměrně dobrou vizitku. více
15.7.2016

Profesionalita a rychlost. Komunikace bank s klienty je na velmi dobré úrovni

Banky si dávají záležet na rychlé a kvalitní odpovědi, a to jak v telefonické, tak mailové komunikaci. Celkově dávají výsledky telefonického a e-mailového mystery testování, které zrealizovala analytická agentura Datank v rámci výzkumu Nejlepší banka 2016, bankám v České republice poměrně dobrou vizitku. více
9.6.2016

Pojišťovny produkty a služby nepřidávají, soustředí se na online. Zajímavostí jsou domácí mazlíčci

Jednoznačným trendem se staly kalkulátory cen pojištění, produkty a služby se stále více přesouvají do online sféry a přibyly novinky v oblasti pojištění domácích mazlíčků. Taková jsou zjištění, která vyplynula z analýzy nabídky produktů a služeb pojišťovacích domů. více
24.5.2016

Důležitost rozsáhlé nabídky produktů klesá, banky se zaměřují na moderní technologie

Počet produktů a služeb v portfoliu bank klesá a banky se stále více zaměřují na on-line sféru a moderní technologie. To jsou nejvýraznější zjištění, která vyplynula z analýzy nabídky produktů a služeb bankovních domů. více
24.5.2016

Veřejnost rozhoduje o nejlepší bankovní novince. Startuje Bankovní inovátor 2016

Jednoduchost, flexibilita, nové technologie a usnadnění přístupu. Těmito slovy se dají souhrnně charakterizovat inovativní produkty, kterými chtějí zaujmout tuzemské banky. Která banka si za svůj produkt odnese titul Bankovní inovátor 2016? O tom rozhodne veřejnost od 24. května do 13. června 2016 v rámci výzkumu Nejlepší banka 2016. více
8.9.2015

ČSOB, Komerční pojišťovna a Allianz pojišťovna ovládly výzkum Nejlepší banka 2015 a Nejlepší pojišťovna 2015

Nejlepší bankou 2015 se stala Československá obchodní banka. Navázala tak na prvenství z roku 2013. Životnímu pojištění kraluje Komerční pojišťovna, neživotnímu Allianz pojišťovna. O vítězích výzkumu Nejlepší banka 2015 a Nejlepší pojišťovna 2015 rozhodly stovky kritérií z pohledu klienta a téměř třicet ekonomických ukazatelů. více
3.9.2015

Slavia, UNIQA a Wüstenrot vyčnívají ve srovnání cen pojištění

Za pojištění nemovitosti můžete zaplatit i čtyřikrát více než byste museli jinde, cena pojištění vozidel se navyšuje a měsíční částka krytí rizika úrazu se může lišit až o několik set korun. Vyplynulo to z průzkumu cenového srovnání vybraných typů pojištění, provedeným analytickou agenturou Datank. Ve srovnání cen si nejlépe vedly, zejména UNIQA pojišťovna a Wüstenrot pojišťovna. více
3.9.2015

Pojišťovny zlepšily komunikaci a poskytují komplexnější informace

Porovnatelnost nabídky investičního životního pojištění se proti minulosti výrazně zlepšila. Pracovníci pojišťoven ale i v rámci jiných produktů poskytují kvalitnější, úplnější a srozumitelnější informace. Za bankami však stále zaostávají. To jsou hlavní závěry testování návštěv fiktivního klienta, které uskutečnila analytická agentura Datank. Celkově uspěla v testu poboček nejlépe MetLife pojišťovna. více
26.8.2015

Za 200 tisíc více než za milion? Pokud spoříte tak ano

Banky nestojí o velké částky od vkladatelů, účelové spotřebitelské půjčky jsou jen omezeně využitelné a dobu fixace úrokové sazby by si měl zájemce zvolit ještě před výběrem konkrétní banky. To jsou nejzajímavější závěry porovnávacího výzkumu úrokových sazeb. více
26.8.2015

Vstřícný přístup a kvalitní informace? Banky se zlepšily

Přístup bank ke klientům na pobočce se za poslední rok zlepšil. Projevuje se to nejen ve větší vstřícnosti bankovních pracovníků, ale také ve schopnosti předat užitečné informace. Poněkud horší zprávou je, že banky trpí nevyrovnanou kvalitou. Výsledky jednotlivých bank se totiž poměrně výrazně změnily i v porovnání s minulým rokem. Vyplývá to z praktického testování bank, které realizovala v průběhu července analytická agentura Datank. více
23.7.2015

Některé pojišťovny o nové klienty příliš nestojí

Prakticky dokonalý servis, ale také nepochopení a odmítnutí můžete čekat od pojišťoven, pokud se chcete poradit a následně zřídit životní pojištění u výhradně životních pojišťoven či pojištění domácnosti u ostatních pojišťoven. Zjistil to výzkum analytické společnosti agentury Datank. Nejlepší zkušenost získal Datank u Generali Pojišťovny. Na druhé straně pomyslného žebříčku bylo více pojišťoven. více
22.7.2015

Online produkty a služby: Banky jdou klientům naproti

Správa vlastních financí online je jednoduchá a efektivní. Vyhovuje klientům, kteří chtějí ušetřit čas, a bankám, které tím snížují náklady. Všechny své služby a produkty ale online nenabízejí. Jsou případy, kdy se bez asistence živého bankéře na pobočce neobejdete. Jaké to jsou? více
16.7.2015

Fyzická dostupnost bank se zhoršuje. Infolinky a bankomaty drží standard

Někdy má banka zavřeno a někdy je prostě moc daleko. Taková zjištění má za sebou asi každý. Pro ty, kdo rádi jednají s bankou osobně, máme špatnou zprávu. Proces snižování počtu poboček, resp. zkracování otevírací doby bankovních domů, totiž s ohledem na vývoj posledních let neskončil. Rovněž to potvrzují aktuální data analytické agentury Datank. více
13.7.2015

Banky zapracovaly na rychlosti a kvalitě odpovědí

Ve srovnání s předchozím rokem banky odpovídají na e-mailové dotazy rychleji. Ruku v ruce s rychlostí se zlepšila také kvalita odpovědí. Můžeme tedy usuzovat, že pro bankovní instituce se nyní rychlost snoubila s kvalitou? Zčásti určitě ano, avšak platí to jen pro některé finanční domy. Vyplývá to z mystery testování e-mailové komunikace tuzemských bank, které realizovala analytická agentura Datank. V letošním roce byla nejpohotovější Fio banka. více
7.7.2015

Kulatý stůl Hospodářských novin - Transparentnost pojišťovacího trhu - Změnilo se něco?

V rámci probíhajícího ročníku výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2015 proběhl kulatý stůl Hospodářských novin na téma „Transparentnost pojišťovacího trhu – změnilo se něco?“. více
2.6.2015

Pojišťovny s odpovědí otálejí. Dávají si více záležet

Ve srovnání s předchozím rokem pojišťovny odpovídají na e-mailové dotazy pomaleji. Kvalita odpovědí se ale o něco zlepšila. Znamená to tedy, že pro pojišťovací domy není důležitá rychlost, ale kvalita? Jak pro které. Vyplývá to alespoň z mystery testování e-mailové komunikace tuzemských pojišťoven, které realizovala analytická agentura Datank v rámci výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2015. více
25.5.2015

Klienty nejvíce láká vrácení peněz zpět na účet

Nejzajímavějším benefitem, který v současnosti některé banky poskytují, je pro klienty vrácení peněz na účet. Vyplývá to z on-line šetření analytické agentury Datank realizovaného v rámci výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2015. Tento benefit nabízí svým zákazníkům několik bank. U většiny je však tento benefit spojen s využíváním kreditní karty. více
21.4.2015

Nejlepší banka 2015: Kulatý stůl hospodářských novin

V rámci zahájení výzkumu Nejlepší banky 2015 proběhl také „kulatý stůl“ Hospodářských novin na téma Budoucnost univerzálního bankovnictví. Za účasti partnerů IBM Česká republika a KPMG Česká republika a vybraných představitelů hodnocených bank se diskutovala specializace na zákaznické segmenty, schopnost bank odlišit a oslovit jednotlivé segmenty a také udržitelnost současného rozsahu služeb pod tlakem nebankovních institucí. více
20.4.2015

Startuje nový ročník výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna

210 telefonátů, 210 zaslaných mailů, 84 návštěv pobočky - to jsou mystery testování, která společně s 367 hodnocenými položkami z pohledu klienta a 27 ekonomickými kritérii každoročně ukazují, které ze 44 hodnocených finančních institucí ponesou titul Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna. Hlavní roli ve výzkumu Hospodářských novin hrají čísla. Celkem zpracujeme 7593 dat. Kdo uspěje letos? Výzkumy Nejlepší banka 2015 a Nejlepší pojišťovna 2015 právě začínají. více
18.9.2014

Komerční banka se vrátila k žezlu a stala se Nejlepší bankou 2014

Nejlepší bankou letošního roku se stala Komerční banka. Navázala tak na úspěch z roku 2012. Neživotnímu pojištění kraluje Česká pojišťovna, životnímu Komerční pojišťovna. O vítězích výzkumu Nejlepší banka 2014 a Nejlepší pojišťovna 2014 rozhodovaly stovky kritérií z pohledu klienta a téměř třicet ekonomických ukazatelů. Partnery výzkumu, který realizuje agentura Datank, jsou KPMG Česká republika a IBM Česká republika. více
1.9.2014

Kávy se v bance dočkají spíše žadatelé o hypotéku

Není klient jako klient. Zatímco při sjednání hypotéky vám kávu nebo vodu nabídnou v polovině bank, v případě, kdy chcete zhodnotit 200 tisíc korun, zůstanete bez občerstvení. Nabídnou vám ho totiž jen ve dvou bankách. Vyplývá to z dílčích výsledků výzkumu Nejlepší banka 2014 a Nejlepší pojišťovna 2014, který provedla agentura Datank. Partnery výzkumu jsou společnosti KPMG Česká republika a IBM Česká republika. více
30.7.2014

Banky i pojišťovny zpomalily e-mailovou komunikaci

Na e-mail odpoví banky v průměru za 14 hodin, pojišťovnám to trvá ještě o 12 hodin déle, tedy v průměru více než jeden den. Oproti loňskému roku si pojišťovny pohoršily o jedenáct hodin, banky o více než čtyři. Kvalita odpovědí je ale stále nadprůměrná. Vyplývá to z dílčích výsledků výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna, který zpracovala agentura Datank. Partnery výzkumu jsou KPMG Česká republika a IBM Česká republika. více
11.6.2014

Telefon zvednou banky v průměru za necelou minutu

Jestli mohou v něčem menší banky konkurovat velkým hráčům, nemusí to být nabídkou produktů a služeb, ale spíše přístupem ke klientům. A jak se jim letos dařilo v zodpovídání telefonických dotazů? To přinášejí dílčí výsledky výzkumu Nejlepší banka 2014, který provedla agentura Datank. Partnery výzkumu jsou společnosti IBM Česká republika a KMPG Česká republika. více
4.6.2014

Veřejnost hlasuje o pojišťovacích novinkách

Využití moderních technologií, individuální produkty nebo krytí širší škály rizik. To jsou novinky, které si pojišťovny připravily pro své klienty. A která z nich je nejlepší? O tom může rozhodnout veřejnost v anketě Pojišťovací inovátor 2014, která je součástí výzkumu Nejlepší pojišťovna 2014. Partnery jsou společnosti IBM Česká republika a KPMG Česká republika. více
27.5.2014

Průzkum: Klienti nám rozumí, tvrdí banky a pojišťovny

Výpovědní lhůta, která činí 1 měsíc, končí uplynutím toho dne, který se svým označením shoduje se dnem, kdy došlo ke skutečnosti určující počátek lhůty, a není-li ho v měsíci tak posledním dnem měsíce, odpovídá jedna z českých bank na otázku, jaká je výpovědní lhůta zrušení účtu. Že nerozumíte? No vidíte, české finanční instituce mají přitom pocit, že pro porozumění dělají maximum. Schopnost komunikovat s klienty dokonce v průměru hodnotí jen o něco horší jedničkou. Vyplývá to z průzkumu agentury Datank, který se uskutečnil v rámci výzkumu Nejlepší banka 2014 a Nejlepší pojišťovna 2014. více
12.5.2014

Veřejnost hlasuje o bankovních novinkách

Ušetřit klientům čas i peníze. To je hlavní motto bank, kterému přizpůsobují také novinky, jež uvádějí na trh. Mezi bankovními inovacemi tak převažují moderní technologie, s nimiž přicházejí větší hráči, nebo nižší poplatky a úroky, což charakterizuje naopak ty „menší“. Která banka si za svou novinku odnese titul Bankovní inovátor 2014? O tom nyní může hlasovat veřejnost v rámci výzkumu Nejlepší banka 2014. více
27.4.2014

Polovina českých bank neumožňuje zrušit účet jinak než na pobočce

Zřízení různých typů bankovních produktů pomocí internetu není dnes nic neobvyklého. Pokud chce ale klient zrušit běžný účet, musí se většinou vydat na pobočku. Přes internet, pomocí infolinky nebo e-mailem je účet možné zrušit u čtyř bank, poštou v osmi případech. Šestkrát z toho však s úředně ověřeným podpisem. Vyplývá to z průzkumu agentury Datank v rámci výzkumu Nejlepší banka 2014 a Nejlepší pojišťovna 2014. více
16.4.2014

Online sjednání preferují klienti finančních institucí u debetních karet, běžných účtů či cestovního pojištění

Záležitostí, které je možné řešit prostřednictvím internetu, neustále přibývá. Pozadu nezůstávají ani banky a pojišťovny. Které konkrétní produkty a služby zákazníci žádají vyřídit přednostně bez návštěvy pobočky? Na to se zaměřil průzkum agentury Datank, který se na přelomu letošního roku uskutečnil prostřednictvím online dotazování a je součástí výzkumu Nejlepší banka 2014 a Nejlepší pojišťovna 2014. více
11.9.2012

Hvězdami finančního trhu jsou Komerční banka a ING Životní pojišťovna

Čtvrtý ročník výzkumu Nejlepší banka 2012 ovládla Komerční banka. Na základě porovnání více než 280 kritérií předběhla 20 konkurenčních bankovních domů. Klientsky nejpřívětivější bankou 2012 je, stejně jako loni, Poštovní spořitelna. Nejlepší pojišťovnou 2012 a zároveň Klientsky nejpřívětivější pojišťovnou 2012 se letos stala ING Životní pojišťovna. Ta vyhrála v konkurenci 25 pojišťoven, u nichž se sledovalo více než 130 kritérií. více
14.8.2012

Ceny pojištění zdraví i majetku se u jednotlivých pojišťoven liší i trojnásobně

Riziko újmy na zdraví nebo majetku v důsledku nenadálých okolností patří k těm, které si málokdo dovolí podcenit. Pokud se ale zájemce o pojištění spolehne na náhodný výběr, může jedné pojišťovně zaplatit až trojnásobek toho, co požaduje jiná. Ukazují to dílčí výsledky unikátního srovnávacího výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2012 více
23.7.2012

Výzkum: Některým bankám a pojišťovnám se jen tak nedovoláte

Potřebujete pojišťovně nahlásit nehodu nebo urgentně zadat platbu. Zavoláte na infolinku, a tam vám nahrávka monotónně hlásí, že všichni operátoři se věnují zákazníkům, kteří se dovolali před vámi. Dílčí výsledky unikátního výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2012 ukazují, které infolinky opravdu slouží svému účelu. více
13.6.2012

Veřejnost rozhoduje o Pojišťovacím inovátorovi 2012

Od včerejška je možné hlasovat pro nejvíce inovativní produkt, který nabízejí pojišťovny působící na českém trhu. V rámci samostatné kategorie srovnávacího výzkumu Nejlepší pojišťovna 2012 se tak rozhoduje mezi investičním životním pojištěním, speciálními pojistkami pro ženy i muže, pojištěním zemědělských plodin či pohřbu. Hlasovat pro Pojišťovacího inovátora 2012 může veřejnost on-line na www.nejpojistovna.cz do 29. června 2012. více
25.5.2012

Veřejnost hlasuje o Bankovního inovátora 2012

Od pondělí 21. května má veřejnost v samostatné kategorii výzkumu Nejlepší banka 2012 možnost rozhodnout o tom, který bankovní produkt či služba je nejvíce inovativní. O místo „na bedně“ usilují smartbanking a bezkontaktní platby i řada dalších novinek, jako je možnost volby hodnoty bankovek při výběru z bankomatu, kreditní karta na počkání, multiměnová debetní karta k běžnému účtu nebo konsolidace půjček. Hlasovat pro vybraný produkt je možné on-line na www.nejbanka.cz do 8. června 2012. více
19.4.2012

Výsledky mystery testování výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna zhodnotily rychlost, kvalitu a vstřícnost odpovědí finančních institucí

Praha – 18. 4. 2012 Ve výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna rozhodují stovky objektivních kritérií hodnotících banky a pojišťovny ze dvou úhlů pohledu. Prvním z nich je posouzení skutečného přístupu k zákazníkovi, druhým je pohled akcionáře zkoumající reálné hospodářské výsledky a finanční zdraví institucí. více

Partneři: Vyhlašovatel:
IBM pwc Hospodářské noviny
Odborní partneři:
Česká bankovní asociace Česká bankovní asociace